2014. május 21., szerda

Rege egy dunántúli fotótúráról

Mint látjátok, nem választottam szenzációhajhász címet a posztnak, néha még az alkotónak sem jut eszébe igazán frappáns cím, azonban a regében remélem nem lesz csalódás, főleg, hogy Krisztus előtt 68-ban jelent meg tőlem utoljára poszt. :) Némi lemaradásban vagyok, szép lassan igyekszem majd behozni.

De, hogy a posztra is rátérjünk végre...hogy miről is fog szólni? "Nemrégiben" (április elején) Győrben és Kisbéren jártam. Érett már a környéken egy fotótúra, egyrészt Győrből volt még jó néhány hiányom és kíváncsi voltam az Audi műszakváltásra is, Kisbér pedig egy hosszabb kitérő volt hazafelé, ha már úgyis arra jártam.

A már-már szokásosnak számító Zürichbe tartó Railjettel indultam útnak (ezen nem lehet túl szerencsés elaludni), ami reggel 6-kor startol a Keletiből.
Győrbe érkezvén mit is rohamoztam volna meg először, mint a buszállomást... :D

Az első kapás.

A kedélyeket LeHűTő kredó éppen indul Vámosszabadira.

AFFrancba, nekem a 670 hiányzott...na mindegy, úgyis csak a Révaiból volt meg. :)

Kíváncsi vagyok, hova mehetett, mert a telep bizony nem arra van, utas pedig 0.

749 uraság (gyk. HeRR) a Vértestől. Mindennapos vendég errefelé.
A kijáratnál ajtós képet sem könnyű készíteni, ezt a Rábát éppen jókor sikerült elkapni.

Helyi tacskóbusz vs városkép. Mert néha ilyen is kell.

Napi autodel is kilőve, ezt a képet csak a helyiből helyközivé "átkeresztelt" csuklós Rába miatt készítettem. 

Ígérem az uccsó kép innen, középen az "új madzsar autóbusszal". A legtöbbel az Audinál lehet összefutni, nekem ez éppen kapóra jött, mert az összes új gyártmány hiányzó volt.

Háhá, hazudtam. :D Na jó, ez tényleg az utolsó a buszállomásról, de már legalább más szögből készült.
Mint az az előző képről is felfedezhető, a buszállomás rommá fotózása után felsétáltam a most már lezárt állapotban lévő Baross Gábor hídra.

Csuklós kredó halad át a hídon, a 11-es járaton.
Hamar meguntam a felüljárót a sok autó/gyalogos miatt, a Kh. előtt lőttem még néhány képet, aztán megcéloztam Marcalvárost.

Még egy KuDArcba fulladt kísérlet, amit autóbuszként próbáltak értékesíteni az eke- és traktorgyárban.

Ez pedig már egy hangulatkép a marcali (nem, nem a település, hanem a városrész) helyis buszállomásról.
Érdemes volt kimennem oda, mert a legtöbb helyis hiányzóm arra leledzett.

AbBAN sem voltam biztos, hogy még valaha meglesz, de szerencsére sikerült a 304-est is elkapni. :)
Kicsit ELKalandoztam a rendszámokkal, ígérem befejeztem. :D

Helyis Rába, érdekes telireklámmal.

Számomra a nap fogása volt ez a maszek 396-os, amit a 83-as út bevezető szakaszán sikerült lencsevégre kapnom. Megérte a sprintet. :)
Lassan indult a 15-ös az Audihoz, úgyhogy gyorsan visszamentem a belvárosba, ahol a mai napon először sikerült kredót kifognom. Eddig egész jól megúsztam, de a végzetemet nem kerülhettem el. :D

Ez pedig már az Audinál készült. Generációk találkozása.
Hamarosan megérkeztek az első műszakváltós kocsik. Kitaláljátok mi lesz a következő képen?

Így van, kredó. Nagyjából a műszakváltás 70-80%-át ezek teszik ki.

Noha akadnak érdekességek is, mint pl. ez a maszek SÜ MAN.

Az Audis rész zárásaként pedig a thaiképen látott 417-es nagyban is.
A műszakváltás lecsengése után visszaindultam a buszállomásra (immáron 280-assal, visszaállt a rend a szervezetemben), ahonnan szinte rögtön indult is a buszom Kisbérre.

Na jó, azért a Kaposos mátrazöld kredót nem hagyhattam ki. :D

Ez pedig már Kisbér, a képen pedig az autóbusz, ami az utazásomat támogatta. A Kisalföld flottájában egy időben távolságis kocsinak számított, nagyobb távokra is elküldték. De legalább magastámlás ülések vannak benne és hosszúváltós.
Kisbéren kb. másfél órám volt a tatabányai járatig, kihasználtam hát az időt.

CDC-528 elengedhetetlen kelléke a kisbéri buszállomásnak, szinte már ide is van betonozva.

DUD-585-el is igen sűrűn össze lehet itt találkozni. Ajtósból még nem volt meg, így ez egészen jól jött.
Természetesen a legnagyobb csalódás az volt, hogy a Vértesnek alvállalkozó MIZ-169-es képembe belesétált egy nyugger (mi más lett volna). Ezúton is küldeném neki a Belgától az Egy-Két-Há című számot...

HBD-017 a Győr-Pécs járaton. Na róla nem tudtam eldönteni, hogy tartalék-e vagy nem, mert lőttem már több helyen, többek között a tapsi paksi atomerőműnél is Különjáratban.

Hopphopphopp, a tartalék E97-es. Óriási hiányzóm volt. :D
 Titokban reménykedtem, hogy hátha éppen vele megyek Tatabányára, ha már úgyis Budapestről jött. Miután azonban elhúzott a busz és a sofőrje egy Suzuki Swfittel tért vissza, minden reményem szertefoszlott. De mind tudjuk a lepényhal megy elől és a remény hal meg utoljára, nem sokkal később sofőrünk elment az előbb már fotózott DUD-dal és visszatért az E97-essel. Na mi szerepelt a "tábláján"? Hát persze, hogy Kisbér-Tatabánya, én meg örültem, mint majom a farkának. :D

Zárásként pedig ismét egy Kisalföldes kocsi érkezett, de haladt is tovább Keréktelekibe.

Én pedig egy jót E97-eseztem Tatabányáig (csodálatos minőségű utakon), természetesen befoglaltam magamnak a "sulinethelyet" is és minden percét kiélveztem az utazásnak. :D

No, hát köszönöm a megtisztelő figyelmet, a következő posztomban a Kapros Kapos Volán vidékére látogatunk el.

2 megjegyzés:

  1. A CDC-528 azért nem annyira "törzsgyökeres" kisbéri busz. Az tartalék kocsi. Kisbéren az LPY-360 az alap 396-os, nem lehet, hogy azzal kevered?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínűleg azzal keverte a kolléga, mert én is inkább az LPY-t szoktam ott látni. :)

      Törlés