2013. május 12., vasárnap

Kalandozás Tatabányán

Szép Napot mindenkinek!

Itt az ideje, hogy én is jelentkezzem egy poszttal, ha már Ötker társam 2 posztot is írt. Az első alkalommal visszatekintünk a legutóbbi nagyobb fotós túrámba, melyet 2013.03.28.-án tartottam Tatabányán. Hogy azóta miért is csak tegnap voltam újra túrán? A reklám után sorok között kiderül majd.
3:30-kor keltem, mely az ilyen túrákon már egészen megszokott és természetesen a reggeli energia ital sem maradhatott el, ugyanis Renccámvadász fotóit a Monster Energy drink támogatja. :)



7:15-re meg is érkeztem Tatabányára 039-es pálya számú Flirttel. A délelőtt nagy részét a buszpályaudvarnál töltöttem, következzen innen néhány kép:

Mikor odaértem BFB-876 éppen beérkezett a végállomásra.
Bár jobb szeretem a napos képeket, ebben az esetben azonban kapóra jött az "autodel" idő, mert az induló és az érkező buszokat is tudtam vadászni.
DUD-588 pedig éppen indult. Tetszik ez a Tatabánya-Oroszlány forda, jár oda minden, a 260-astól a kredóig. Tipikus "amijut" vonal.

JIT-683 Esztergom-Székesfehérvárin. A Vértes általában távolsági viszonylatokon közlekedteti az E94F-eket, járnak fel Budapestre is.

Buszpluszék is megérkeztek a kicsit megtört MAN-nal.

Az volt a BAJ, hogy a 063 nem éppen a legjobb íven kanyarodott.

A helyis festésű DUL-725 Esztergom-Tatabányain. Korábban neki is helyközi festése volt, majd Esztergomban volt helyis autó, egészen a helyijárat megszűnéséig. Azóta ismét helyközisként rójja az utakat.

GXD-562 érkezik Oroszlányból.

Megjött a "nap rendszáma" is MGJ-289 személyében. Gyönyörű, nemde?

Helyi járat régen jött már, hát CTD-945 kárpótolt. A busz korábban Németországban, egész pontosan Berlinben szolgált a BVG-nél. 1993-ban került a Vértes Volánhoz.

Rögtön utána érkezett FHW-502 is.

A túrázások során az elmaradhatatlan kék volvót ezúttal az Alba Volán színeiben jeleskedő  JMF-663 képviselte.

Hát, személy szerint szívesebben mennék vele Bicskére, mint az előbb látott MGJ-289-el.
CLY-802 is előkerült 10 óra körül. Telepről jöhetett.
Ezek után elindultam a külső tároló felé. Tatabányán a telepen kívül van egy tároló is, ahol nagyrészt azok a buszok állnak, melyeknek több órás kiállásuk van. De van ott néhány olyan busz is, amit már nem használnak.

A tárolóra menet szép buszhangra lettem figyelmes. Éppen időben néztem hátra ahhoz, hogy  le tudjam kapni BFB-860-at.
Utána rögtön a telep felé indultam, a tárolótól csak egy "szimpla" 30-35 perc séta.


Útközben jött egy SPAR szerződéses járat. MAN, jó döntés!
Mindezek után GEW-059 jött velem szembe. Óriási hiány, általában Tata-Neszmély fordát jár, valamiért éppen bejött Tatabányára, persze üresen. Előszedtem a fényképezőmet, amikor felfedeztem, hogy elromlott a bekapcsológomb. A gép tönkrement (valami mechanikai hiba), én pedig a telep majd az oroszlányi folytatás előtt indulhattam haza 11-kor.
Pár napja lett kész a fényképező, de nem lehetett teljesen megjavítani, így "tartaléksorba" került.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése