Tudom, tudom már az erdélyi sorozatnak kellene következnie, de arra még egy picit várni kell, mert még a június végi Hajdúságban tett túrámról elmaradt a beszámoló. Négyen indultunk útnak, köztük a Közlekedési Osztály egyik szerzőjével, Soondee Úrral. Szokásos indulás hajnalok hajnalán, de hát ugye a rendszámokért mindent. :)
Kiruccanásunknak persze megint nem csak a Hajdú Volán fotózása (sőt egyáltalán nem az) volt a célja, hanem egy honvédségi rendezvény. Debrecenben ekkor köszönték meg a katonáknak az árvíz idején nyújtott segítségüket és mivel arról a környékről is sok katona volt bevetésen, várható volt, hogy lesznek egy páran. Ide már nem elég a Kraz, busszal kell őket kivinni a helyszínre. :D
Így hát 5 körül el is indultunk Bp-ről, majd Hatvannál rádöbbentünk, hogy a Boschnál éppen műszakváltás van ilyenkor és az időnkbe úgyis belefér, hát akkor miért ne csengessünk. LIR-570-en kívül más értelmes nem is volt, de ez többünknek is hiány volt, így már megérte.
Az említett LIR-570 naposajtósban. Nem is állok már rosszul, alig hiányozhat pár Hatvanis kocsi. |
FLK-059 is a "konvojBEN" volt. |
"Jó, kocsiba be, ablakot le, könyököt ki, kettesbe be", ahogy a Belga is mondja egyik számában. Hátha valahol faszán lőhetők visszafele is. Mentünk pár száz métert, meg is láttuk az elsőt, amint már üresen megy a laktanya fele. Így a nagy részük meglett ajtótlanból is, szerencsénk volt, mert pont elment a nap. A laktanya felől eközben megérkezett 52-88 is, őt még nem láttuk ma, de nem baj +1 renCCám! Már mindjárt nem is álltam olyan rosszul a debreceni állományból.
Meglepően egybe van még a gép. |
Bánk határában azért nem maradhatott el az ELEMGÉSVOLVÓ sem! Juhúúú, hiány volt! :D |
A következő megálló.................Püspökladány. Vagyis csak lett volna, ha nem futunk bele a semmi közepén egy mező mellett álló Indi-Caros 256-osba. Rejtett erőforrás tartalékaink éppen a mezőn dolgoztak (bizony dolgoztak, mielőtt bárki mást feltétlezne) és ezzel a busszal hozták/vitték őket. Egy gyors fotó után indulás tovább.
Ez pedig már tényleg Püspökladány és az első képen a helyi maszek gyönyörű fényezésű 211-ese, FIS-224. Emberünk nagyon rendes volt, még azt is megmutatta nekünk, hogy a helyis, ex vb-s vasak merre találhatóak.
KPY-940 nagyon szépen állt, de társa LYP-598 fotózhatatlanul állt benn egy TSZ-ben. Sebaj, ő már megvolt Esztergomból. Nemrég még a Kékesbusz színeiben járta az Esztergom-Apple (gyk. Epöl) fordát. :)
Egy kis szolnoki betérés és az egyetlen Ikarus, amit láttunk. Na nem baj, ez úgyis hiány volt. :)
A napot Cegléden zártuk, ahol a buszállomás melletti parkolóban ráleltünk JTA-062-re, a buszállomáson pedig kicsengettem még GXW-239-et a szokásos tiszajenői fordáján.
Ezzel véget ért a posztom, folytatás majd Erdéllyel!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése