Igen, igen már megint Borsod, mi más is lenne, de ígérem ezen poszt után már teljesen más témával foglalkozunk. :)
Ez a túra még június első napjaiban esett meg, mely elárulja, hogy igen nagy lemaradásban vagyok a posztjaim írásával, de igyekszem ezt behozni. Nem maradhatott ki a kalandokból a már-már állandósult útitársam, Ádám, a JMM blog szerkesztője sem. :D
Szóval, szokásomhoz híven a túra előtti nap délutánján látogattam el Debrecenbe, ahonnan még gyorsan átugrottunk a környéki fürdővárosba, mert jött az infó, hogy ott táborozik a buszállomáson a BCB-202, ami nekem pedig nagy hiányzóm volt.
|
Ímhol a renCCám. |
De ha már ott jártunk, kihasználtuk, hogy sokáig van világos és lőttünk még néhány képet.
|
IEB-718 a tárolón. Pár perccel később indult is helyizni, |
|
Gyors futás a fotóhelyre, mert FJP-733 már indult is Debrecenbe. Bezzeg mikor busszal jártam itt, nem tudtam ilyet kifogni. :D |
Visszaértünk Debrecenbe, alvás mert korai a kelés időpontja. Még a telefon is elszörnyedt, mikor beállítottam az ébresztés időpontját. :D
|
Ez pedig már a túra napja. Kovácsék egyik zászlóshajója, a háttérben pedig a túrakocsi látható. |
Első állomásunk mi más is lehetett volna, mint Tiszaújváros?
|
BPR-689 volt aznap reggel ez erőműs járaton. Örültem is neki, mert hiányzó volt. :) |
Irány tovább a 35-ösön, majd utána a 3-as úton Encs irányába.
Útközben persze voltak még fotómegállások.
|
LIB-718 szembe. Ez a kép pl. menet közben készült, kihasználván a tiszta ablak és az anyósülés előnyeit. :D
Közben pedig toltuk magunk előtt a "cötvenhatost". |
|
Út a pokolba. |
A Miskolc-Hidasnémeti vonal pótlása pont egy nappal a túra előtt ért véget, így elcsíptünk néhány buszt, melyek a pótlás végeztével vándoroltak vissza honos telephelyükre.
|
Nem volt ez másként BPR-116-al sem. |
A nap nagy részében a menetrendek. hu valamint a Borsod GPS-es rendszere volt segítségünkre, ennek keretében tettünk egy kitérőt Rásonysápberencsen át Baktakékre.
|
Valahol Baktakék előtt szembe is jött velünk a Csenyéte-Miskolc járat. Ahhoz képest, hogy az Mo. első 100%-ig cigányfaluja, egész kevesen voltak rajta. |
Néztük, hogy lesz még egy járat Encsre is, de a GPS ennek nem mutatta a rendszámát. Így hát Baktakéken megvártuk, mely ezalatt a kedvenc településünk lett. :D
|
Nah, kiskredó...megérte ám várni. Sebaj, hiányzó volt. |
A kis kitérő után Hidasnémeti volt a következő állomás, ahol néhány hiányzóra számítottam, mondván, hogy van pár vonal, ami ott végállomásozik.
|
Nem nyert, csak egy újabb kiskredó fogadott. |
|
Ez a tehervonat valamelyest azért kárpótolt. |
Innen már tényleg Encsre vettük az irányt, ahol eltöltöttünk egy kis időt, némi hiányzó reményében.
|
Közben a bokrok mögül előbújt ez a Regio is. |
|
Ez pedig már Megyaszó és az egyik "újikarúúúsz". |
Encs után a következő állomásunk Szerencs volt.
|
Közben a Szerencs-Miskolc járaton szembejött JIN-713. |
|
Ez pedig már Szerencs előfaluja és DUM-014 Monokról. Kirobbanthatatlan fordakocsi. |
Körbefotóztuk a buszállomást, majd kihasználtuk a település adta lehetőségeket és bevásároltunk a csokigyárban. :D
|
Ő lehetett a helyi tartalék. Tábla sincs benne, no meg levegő sem. |
|
No, ő is nagy hiányzóm volt, örültem is neki. :) |
|
Hopp, a napimaszek a csokigyár mellett. Jöhetett volna autóbusz is. |
Ha már itt jártunk, megnéztük a vasútállomást is.
|
Érkezik a sebes Sátoraljaújhelyről. |
Szerencs után szép lassan indulás hazafelé. Oda kell érni Tiszaújba a műszakváltásra.
|
Útközben szembejött a nap rendszáma is. Épphogy meglett, gyors kapáslövés az LVY-ról. Jól "eltévedt", nem épp környékbeli kocsi. |
Tiszalúcra még volt idő betérni. Kétszer jártam már ott, egyszer sem a fordakocsi volt a helyin, ez a sorozat most szerencsére megszakadt.
|
BPR-154 is pipa. |
Nem gondoltátok, hogy Miskolcra be se térünk? :D
Arra természetesen szakítottunk időt, sőt még a diósgyőri várhoz is elnéztünk, hátha akad néhány maszek.
|
Akadt.... |
Úton a Búza tér felé egy Foot-caros maszekot is kilőttünk.
|
Érdekesen néz ki így hátsó ajtó nélkül. |
|
Ez pedig már a Búza tér, és a kedvenc fotóhelyem a fordulónál. |
|
A helyiről se feledkezzünk meg. |
|
JMN-895 szállít be Muhi felé. |
|
A tértől pedig egy 412-essel búcsúzunk. |
Lassan meg is érkeztünk Tiszaújba. Olyan deja vu érzésem volt, nem is tudom miért. :D
|
HCA-744-nek mindenesetre örültem a Miskolc-Szoboszló járaton. |
Gyors körbefotózás után irány az útitársam kedvenc helye, a Jabil, a Blackberryk hazája. :D
A flotta a szokásos, így csak néhány képet teszek fel innen.
|
HLD-893 indul majd Ózdra, de előtte még megfordul és beszállít. |
Debrecenbe ekkoriban már nem a Borsod Volán szállította a dolgozókat.
|
Hanem többek között ez a Neoplan. |
|
Megérkezett "Füsti" is Tiszadobról. Ki tudja, hogy mi a hiba a képen? :D |
A műszakváltás után elindultunk hát Debrecenbe, közben pedig együtt haladtunk a Miskolc-Debrecen járattal, így FSJ-928-at lefotóztuk néhány helyen.
|
Üdvözlet a sofőrnek. A végén már ő is csak mosolygott az akciónkon. :D |
|
Betértünk Hajdúböszörménybe is, a Marcopólón kívül eme Regio is éppen arra járt. |
|
A napot pedig LOL-846-al zárnám. Legutóbb az ország másik felén találkoztam vele T&J-s kocsiként. Fura volt itt látni. |
Köszönöm a figyelmet, legközelebb a túra másnapi folytatásával jelentkezem, melyben Szabolcs megyéről lesz majd szó.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése