Január
Ahogy a bevezetőben is írtam, ekkor jelentkeztünk utoljára, mégpedig a Volánbusz használtan vett Volvóival. Az év első hónapjában mást nem is nagyon fotóztam, ez a téma lekötött, így egy havas napos-ajtós 8900-as Volvo tökéletesen összefoglalja 2017 nyitányát.
NWX-474 Szentendrén |
Február
Szinte alig fotóztam valamit, munka ügyben jártam Mohácson, akkor sikerült lőnöm pár képet. A hangulata miatt választottam ezt a Credo-t.
MYR-708 és a helyi népviselet |
Március
Egy mini túrát sikerült összehoznom ekkor Pest megye déli részén, viszont a hónap legérdekesebb fogása nem itt jött össze. Szomorú családi okból Borsodban is jártam, akkor egy rövid sárospataki betérő alkalmából egy nagy hiányzómat sikerült lefotóznom.
BPR-637 Sárospatakon |
Április
Meglepően ingergazdag hónap volt ez, blogunk teljes kétfős csapata ellátogatott egy közös Tápióság-Jászság körre, innen jön a hónap legérdekesebb képe is, persze nem az előbb említett tájegységekről, hanem Gödöllőről... Munka ügyben megint elnéztem Borsodba is, sőt, még C80-ast is fotóztam a Pilisben, szóval tényleg volt itt minden.
Az év elején ez megszokott látvány volt. |
Május
Sikerült fokoznom áprilist, Marcaliban végre meglett a még hiányzó háromtengelyes E94-es, fotóztam egy pozsonyi F15-öst, elbúcsúztattuk az utolsó 266-ost és még ezeken kívül is lőttem ezt-azt. Talán egész évben ekkor fotóztam a legtöbb hiányzó Ikarust, ezért mi más is lehetne a hónap fotója, mint egy Credo?
LSA-622 érkezik Nagykékesre. |
Június
Amilyen sok buszt fotóztam tavasszal, olyan keveset sikerült nyáron. Júniusban számomra a legérdekesebb téma a H5-ös hév pótlása volt DAKK-os Volvókkal.
KNL-242 Budakalászon, korábban nem igazán hittem volna, hogy ilyen előfordulhat, de tessék! |
Július
Minden a Vizes vébéről szólt, engem viszont annyira nem hoztak lázba ezek a buszok, inkább nyaraltam. Valami balkáni rettenet helyett viszont egy frankó 250-es lett a hónap képe, amit még éppen nem augusztusban lőttem Balatonlellén.
BOU-708, a sofőr szerint az utolsó napjaiban kaptam el, na de sofőrpletyka ugye... |
Augusztus
Talán még februárban is többet fotóztam, az egyik magánügyi debreceni látogatásom során viszont volt időm erre is, Hosszúpályi és Monostorpályi között egy azóta már Borsodba helyezett ARC-ot sikerült lekapnom.
LMP-203, amúgy pár perccel később szembesültem vele, hogy Bihardiószegen sincs már Ikarus... |
Szeptember
Megérte elmennem egy meccsre Győr mellé, ugyanis több hiányzó Ikarust is lőttem egy szutykos szeptemberi szerdán. A csodálatos alliteráció ellenére nem egy random győri képet találtam a legérdekesebbnek ebből a hónapból, hanem egy budapesti fotót, ami simán csak tetszik. Igaz, a BPO-609-nek kellett volna jönnie, de a futár is tévedhet...
LMG-049 a festői Óbudán. |
Október
Most már nem tudom kihagyni a borsodi túrát, a JOB-713-al megejtett kirándulásról hoztam egy képet. Pedig Kecskeméten is jártam a hónapban, sőt, egy felvidéki túrán is, szóval lehetne éppen az érsekújvári SAD második legöregebb üzemelő busza is "Miss Október", de talán többen örültök egy 280-asnak...
JOB-713 és a Zemplén. |
Augusztusnál említettem, hogy alig fotóztam, februárnál is kevesebbet. Na november még ezeket a hónapokat is messze alul múlta, de egy csepeli hangulatfotót azért ide tudtam citálni a Kaposvári Rákóczi buszáról.
A Szabadkikötő ellen játszott a Kaposvár, mely sajnos pár éve már nem az E95-ösét használja... |
December
Az év utolsó hónapjában elsősorban Dorog és Tatabánya környékén fotóztam. Nem sokat persze, de a Karosákat (egy időre?) váltó KNYKK-s selejtsor és a tatabányai szolgáltatóváltás megmozgatott. Utóbbi témakörében akár havas képet is tehetnék be ide, de még nagyobb buli volt az AEU-777 felbukkanása. Azt a buszt már nem egyszer "selejtezték", persze fotóztam is sokat. Az új festésével még nem volt meg, és Csolnok külterületén sem fotóztam még, szóval duplán kiérdemelte az alábbi kép, hogy ezt a posztot zárja.
AEU-777 a XII. akna felé tart. |
BUÉK!
A Rákóczinak nem E98-asa volt? Néha rendes Volán-járatban is előfordult :)
VálaszTörlésNem, E95 Expressz volt nekik, talán még most is az övék, csak nem az első csapat használja. LIZ-526 néven fut, ha még megvan.
VálaszTörlés