Mint látjátok, nem választottam szenzációhajhász címet a posztnak, néha még az alkotónak sem jut eszébe igazán frappáns cím, azonban a regében remélem nem lesz csalódás, főleg, hogy Krisztus előtt 68-ban jelent meg tőlem utoljára poszt. :) Némi lemaradásban vagyok, szép lassan igyekszem majd behozni.
De, hogy a posztra is rátérjünk végre...hogy miről is fog szólni? "Nemrégiben" (április elején) Győrben és Kisbéren jártam. Érett már a környéken egy fotótúra, egyrészt Győrből volt még jó néhány hiányom és kíváncsi voltam az Audi műszakváltásra is, Kisbér pedig egy hosszabb kitérő volt hazafelé, ha már úgyis arra jártam.
A már-már szokásosnak számító Zürichbe tartó Railjettel indultam útnak (ezen nem lehet túl szerencsés elaludni), ami reggel 6-kor startol a Keletiből.
Győrbe érkezvén mit is rohamoztam volna meg először, mint a buszállomást... :D
|
Az első kapás. |
|
A kedélyeket LeHűTő kredó éppen indul Vámosszabadira. |
|
AFFrancba, nekem a 670 hiányzott...na mindegy, úgyis csak a Révaiból volt meg. :) |
|
Kíváncsi vagyok, hova mehetett, mert a telep bizony nem arra van, utas pedig 0. |
|
749 uraság (gyk. HeRR) a Vértestől. Mindennapos vendég errefelé. |
|
A kijáratnál ajtós képet sem könnyű készíteni, ezt a Rábát éppen jókor sikerült elkapni. |
|
Helyi tacskóbusz vs városkép. Mert néha ilyen is kell. |
|
Napi autodel is kilőve, ezt a képet csak a helyiből helyközivé "átkeresztelt" csuklós Rába miatt készítettem. |
|
Ígérem az uccsó kép innen, középen az "új madzsar autóbusszal". A legtöbbel az Audinál lehet összefutni, nekem ez éppen kapóra jött, mert az összes új gyártmány hiányzó volt. |
|
Háhá, hazudtam. :D Na jó, ez tényleg az utolsó a buszállomásról, de már legalább más szögből készült. |
Mint az az előző képről is felfedezhető, a buszállomás rommá fotózása után felsétáltam a most már lezárt állapotban lévő Baross Gábor hídra.
|
Csuklós kredó halad át a hídon, a 11-es járaton. |
Hamar meguntam a felüljárót a sok autó/gyalogos miatt, a Kh. előtt lőttem még néhány képet, aztán megcéloztam Marcalvárost.
|
Még egy KuDArcba fulladt kísérlet, amit autóbuszként próbáltak értékesíteni az eke- és traktorgyárban. |
|
Ez pedig már egy hangulatkép a marcali (nem, nem a település, hanem a városrész) helyis buszállomásról. |
Érdemes volt kimennem oda, mert a legtöbb helyis hiányzóm arra leledzett.
|
AbBAN sem voltam biztos, hogy még valaha meglesz, de szerencsére sikerült a 304-est is elkapni. :) |
Kicsit ELKalandoztam a rendszámokkal, ígérem befejeztem. :D
|
Helyis Rába, érdekes telireklámmal. |
|
Számomra a nap fogása volt ez a maszek 396-os, amit a 83-as út bevezető szakaszán sikerült lencsevégre kapnom. Megérte a sprintet. :) |
Lassan indult a 15-ös az Audihoz, úgyhogy gyorsan visszamentem a belvárosba, ahol a mai napon először sikerült kredót kifognom. Eddig egész jól megúsztam, de a végzetemet nem kerülhettem el. :D
|
Ez pedig már az Audinál készült. Generációk találkozása. |
Hamarosan megérkeztek az első műszakváltós kocsik. Kitaláljátok mi lesz a következő képen?
|
Így van, kredó. Nagyjából a műszakváltás 70-80%-át ezek teszik ki. |
|
Noha akadnak érdekességek is, mint pl. ez a maszek SÜ MAN. |
|
Az Audis rész zárásaként pedig a thaiképen látott 417-es nagyban is. |
A műszakváltás lecsengése után visszaindultam a buszállomásra (immáron 280-assal, visszaállt a rend a szervezetemben), ahonnan szinte rögtön indult is a buszom Kisbérre.
|
Na jó, azért a Kaposos mátrazöld kredót nem hagyhattam ki. :D |
|
Ez pedig már Kisbér, a képen pedig az autóbusz, ami az utazásomat támogatta. A Kisalföld flottájában egy időben távolságis kocsinak számított, nagyobb távokra is elküldték. De legalább magastámlás ülések vannak benne és hosszúváltós. |
Kisbéren kb. másfél órám volt a tatabányai járatig, kihasználtam hát az időt.
|
CDC-528 elengedhetetlen kelléke a kisbéri buszállomásnak, szinte már ide is van betonozva. |
|
DUD-585-el is igen sűrűn össze lehet itt találkozni. Ajtósból még nem volt meg, így ez egészen jól jött. |
Természetesen a legnagyobb csalódás az volt, hogy a Vértesnek alvállalkozó MIZ-169-es képembe belesétált egy nyugger (mi más lett volna). Ezúton is küldeném neki a Belgától az Egy-Két-Há című számot...
|
HBD-017 a Győr-Pécs járaton. Na róla nem tudtam eldönteni, hogy tartalék-e vagy nem, mert lőttem már több helyen, többek között a tapsi paksi atomerőműnél is Különjáratban. |
|
Hopphopphopp, a tartalék E97-es. Óriási hiányzóm volt. :D |
Titokban reménykedtem, hogy hátha éppen vele megyek Tatabányára, ha már úgyis Budapestről jött. Miután azonban elhúzott a busz és a sofőrje egy Suzuki Swfittel tért vissza, minden reményem szertefoszlott. De mind tudjuk a
lepényhal megy elől és a remény hal meg utoljára, nem sokkal később sofőrünk elment az előbb már fotózott DUD-dal és visszatért az E97-essel. Na mi szerepelt a "tábláján"? Hát persze, hogy Kisbér-Tatabánya, én meg örültem, mint majom a farkának. :D
|
Zárásként pedig ismét egy Kisalföldes kocsi érkezett, de haladt is tovább Keréktelekibe. |
Én pedig egy jót E97-eseztem Tatabányáig (csodálatos minőségű utakon), természetesen befoglaltam magamnak a "sulinethelyet" is és minden percét kiélveztem az utazásnak. :D
No, hát köszönöm a megtisztelő figyelmet, a következő posztomban a Kapros Kapos Volán vidékére látogatunk el.
A CDC-528 azért nem annyira "törzsgyökeres" kisbéri busz. Az tartalék kocsi. Kisbéren az LPY-360 az alap 396-os, nem lehet, hogy azzal kevered?
VálaszTörlésValószínűleg azzal keverte a kolléga, mert én is inkább az LPY-t szoktam ott látni. :)
Törlés