Üdvözletem!
Gondoltátok volna, hogy még márciusban lesz újabb poszt?
Nem? Én sem. Egy hirtelen ötlettől vezérelve gondoltam, hogy ha már a hó első napján volt utoljára poszt, akkor legyen egy a hó utolsó napján is. Na meg végre van egy szabadnapom, valamivel csak el kell ütni az időt. :)
Így a soron következő nyári témánkat regélem el nektek, melynek első napja Budapesten, második napja pedig szintén Bp-en, Érden, illetve Százhalombattán játszódott.
Első nap reggelén sikeresen befutott állandó útitársam is Debrecen felől.
|
Jó pár perc késéssel, de azért csak befutott... |
Ha már Kökire érkezett, akkor fotózzunk csatornázás miatt terelt 182/184-est.
|
Túl jó fotóhely nem volt a terelt szakaszon, így hamar továbbálltunk. |
Irány Rákoskeresztúr, mert miért ne? :D Fotózzunk LMG-t.
|
Ja, hogy ez nem az? Sebaj, még hiányzóm volt. Mióta összerakták és visszahozták a halálból, azóta még nem volt meg. |
Hol van az a hely Rákoskeresztúron, ahol sok mindent lehet fotózni? Hát persze, hogy a Jászberényi úton. Unásig fotózott hely, de 169E-n van egy rakat hiányzó.
|
"Nekem MOS-t kell eldöntenem..." |
|
Az OLK járaton feltűnt új szerzemény is megérkezett. Hogy ki alvállakozik ott, az már szinte rejtély.... |
Egy hirtelen ötlettől vezérelve meg akartuk keresni az akkor még friss LZZ-332-őt is. Nagy keresgélést ugyan nem kell elképzelni, tudtuk, hogy a 16-oson jár.
|
Közben az Örsön belebotlottunk ebbe. Ismerős? Ekkor még nem tudtuk, hogy itt fog tesztelni. |
Irány a Várba, a GTFS-ben szépen kinéztük az indulást. Kb 3 percet kellett rá várni. :)
|
Dísz tér, csicsás busszal. Köszönjük Cicus Lacus! |
A délutánt megint egy olyan helyen kívántuk tölteni, ahol viszonylag kevés idő alatt sok kocsi jön. Kitaláljátok hol van...?
Hát persze, hogy a Sasadi úton (vagy fölötte?).
|
A felüljárón még úgyse fotóztam. Pláne nem honvédséget. |
|
A nem is annyira újdonsült divatfotóhely sem maradhatott ki. |
|
Még mindig Kelenföld vá. Jól elvan a 87/187-esen ez a 3-4 Merci. Sorsuk egyelőre még kérdéses. |
Hát tőszavakban nagyjából ennyi lett volna az első napunk. Második napunkon ismét nyakunkba vettük a várost. Útitársamnak annyira megtetszett a Sasadi út, hogy másnap is ott kezdtünk. Tipikus "percenkéntjönvalami" fotóhely.
|
Egy újabb gyöngyszem az OLK szerződésesen. A Volános MAN-ok már szinte teljesen kipusztultak innen. |
|
A Zalás setra is elengedhetetlen látkép a Sasadin. |
|
ELK-973. Nagyon csicsa lett a homlokfal! |
A temérdek fotó után indulás tovább Érdre, mert hosszú még a nap.
|
Előtte azért nem maradhatott ki az Etele téri látkép. Szép, nem? Van minden, mint a nyíregyi vásárban... |
Az utat egy 435-ös fedélzetén töltöttük. Egészen egybe volt, néhány BKV-s társához képest.
|
Ez pedig már Érd, és a kötelező végállomás előtti fotóhely. |
|
Véégre, CDC-696 is meglett. Kb 3 éve kergettem, az egyetlen 260-as hiányzóm volt Érdről. Már megérte lejönni. |
|
A vasútfotó sem maradhatott el indulás előtt. |
Miután Érdet kellőképp meguntuk, zúztunk tovább Százhalombattára, hogy a Volánbusz által kiszolgált MOL műszakváltást megörökítsük.
|
Százhalombatta, autóbusz-állomás |
40 perccel és temérdek sétával a hátunk mögött végre megérkeztünk. Erősen kicentiztük, nem sok időnk maradt az első konvojig.
|
IFC-225. Legutóbbi ittjártamkor még nem volt Intouro rajta. |
1-2 év alatt is sokat változott a kocsipark. Egyre kevesebb az EAG és egyre több a MAN, valamint a 3 tengelyes Neoplanok is eltűntek.
|
De azért akadt E95-ös is. |
Hát kb. ennyi lett volna ez a miniposzt. A többit majd áprilisban.
Sziasztok!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése