2015. március 31., kedd

Budapesti és érdi kiruccanás - 2 napos minitúra és az ahhoz járó miniposzt

Üdvözletem!

Gondoltátok volna, hogy még márciusban lesz újabb poszt?
Nem? Én sem. Egy hirtelen ötlettől vezérelve gondoltam, hogy ha már a hó első napján volt utoljára poszt, akkor legyen egy a hó utolsó napján is. Na meg végre van egy szabadnapom, valamivel csak el kell ütni az időt. :)

Így a soron következő nyári témánkat regélem el nektek, melynek első napja Budapesten, második napja pedig szintén Bp-en, Érden, illetve Százhalombattán játszódott.

Első nap reggelén sikeresen befutott állandó útitársam is Debrecen felől.

Jó pár perc késéssel, de azért csak befutott...
Ha már Kökire érkezett, akkor fotózzunk csatornázás miatt terelt 182/184-est.

Túl jó fotóhely nem volt a terelt szakaszon, így hamar továbbálltunk.
Irány Rákoskeresztúr, mert miért ne? :D Fotózzunk LMG-t.

Ja, hogy ez nem az? Sebaj, még hiányzóm volt. Mióta összerakták és visszahozták a halálból, azóta még nem volt meg.
Hol van az a hely Rákoskeresztúron, ahol sok mindent lehet fotózni? Hát persze, hogy a Jászberényi úton. Unásig fotózott hely, de 169E-n van egy rakat hiányzó.

"Nekem MOS-t kell eldöntenem..."

Az OLK járaton feltűnt új szerzemény is megérkezett. Hogy ki alvállakozik ott, az már szinte rejtély....
Egy hirtelen ötlettől vezérelve meg akartuk keresni az akkor még friss LZZ-332-őt is. Nagy keresgélést ugyan nem kell elképzelni, tudtuk, hogy a 16-oson jár.

Közben az Örsön belebotlottunk ebbe. Ismerős? Ekkor még nem tudtuk, hogy itt fog tesztelni.
Irány a Várba, a GTFS-ben szépen kinéztük az indulást. Kb 3 percet kellett rá várni. :)

Dísz tér, csicsás busszal. Köszönjük Cicus Lacus!
A délutánt megint egy olyan helyen kívántuk tölteni, ahol viszonylag kevés idő alatt sok kocsi jön. Kitaláljátok hol van...?
Hát persze, hogy a Sasadi úton (vagy fölötte?).

A felüljárón még úgyse fotóztam. Pláne nem honvédséget.
A nem is annyira újdonsült divatfotóhely sem maradhatott ki.

Még mindig Kelenföld vá. Jól elvan a 87/187-esen ez a 3-4 Merci. Sorsuk egyelőre még kérdéses.
Hát tőszavakban nagyjából ennyi lett volna az első napunk. Második napunkon ismét nyakunkba vettük a várost. Útitársamnak annyira megtetszett a Sasadi út, hogy másnap is ott kezdtünk. Tipikus "percenkéntjönvalami" fotóhely.

Egy újabb gyöngyszem az OLK szerződésesen. A Volános MAN-ok már szinte teljesen kipusztultak innen.

A Zalás setra is elengedhetetlen látkép a Sasadin.

ELK-973. Nagyon csicsa lett a homlokfal!
A temérdek fotó után indulás tovább Érdre, mert hosszú még a nap.

Előtte azért nem maradhatott ki az Etele téri látkép. Szép, nem? Van minden, mint a nyíregyi vásárban...
Az utat egy 435-ös fedélzetén töltöttük. Egészen egybe volt, néhány BKV-s társához képest.

Ez pedig már Érd, és a kötelező végállomás előtti fotóhely.

Véégre, CDC-696 is meglett. Kb 3 éve kergettem, az egyetlen 260-as hiányzóm volt Érdről. Már megérte lejönni.

A vasútfotó sem maradhatott el indulás előtt.
Miután Érdet kellőképp meguntuk, zúztunk tovább Százhalombattára, hogy a Volánbusz által kiszolgált MOL műszakváltást megörökítsük.

Százhalombatta, autóbusz-állomás
40 perccel és temérdek sétával a hátunk mögött végre megérkeztünk. Erősen kicentiztük, nem sok időnk maradt az első konvojig.

IFC-225. Legutóbbi ittjártamkor még nem volt Intouro rajta.
1-2 év alatt is sokat változott a kocsipark. Egyre kevesebb az EAG és egyre több a MAN, valamint a 3 tengelyes Neoplanok is eltűntek.

De azért akadt E95-ös is.
Hát kb. ennyi lett volna ez a miniposzt. A többit majd áprilisban.
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése